Tratamente

CE SERVICII OFERIM?
ÎȚI STĂM LA DISPOZIȚIE CU

Zeci de tratamente orale profesioniste

Avem pregătirea necesară pentru a oferi tratamente de ultimă generație pentru dinții tăi. Printre serviciile noastre vei regăsi diferite tipuri de implantologie, reconstrucții osoase, tratamente chirurgicale la nivel maxilo-facial, parodontologie și multe altele.

IMPLANTOLOGIE

Indiferent de problema care a cauzat căderea dinților, implantologia ajută la recuperarea zâmbetului de altădată.

PARODONTOLOGIE

Prin intermediul tratamentelor parodontologice pe care le oferim, ne asigurăm că dinții rămân fixați în oasele maxilare.

RECONSTRUCȚII OSOASE

Reconstrucția osoasă este o procedură realizată în cazul pierderilor de os cauzate de diverse boli ale aparatului bucal.

ARTICULAȚIA TEMPORO-MANDIBULARĂ (ATM)

Tratăm patologiile de la nivelul articulației temporo-mandibulare (ATM) – acea articulație care leagă mandibula (maxilarul interior) de craniu.

CHIRURGIA ANOMALIILOR FACIALE

Diversele modificări estetice care survin din tulburările de creștere osoasă pot fi corectate prin intermediul chirurgiei, rezultatele fiind grăitoare.

CHIRURGIA DENTO-ALVEOLARĂ

Chirurgia dento-alveolară permite rezolvarea unor probleme precum chisturile maxilare, extracții dentare dificile, tumori benigne, augmentări osoase etc.

TRATAMENTUL TUMORILOR MAXILO-FACIALE

Atât părțile moi din sfera maxilo-facială, cât și cele dure pot fi afectate de tumori benigne. Înlăturarea chirurgicală a acestora previne afecțiunile mai grave.

TRATAMENTUL CHIRURGICAL AL PATOLOGIEI SINUSALE MAXILARE

În cazul unei carii complicate, infecția se poate extinde rapid către sinus. În situații avansate, infecția poate fi eliminată prin chiuretaj.

TRATAMENTUL PATOLOGIEI GLANDELOR SALIVARE

Atunci când glandele salivare nu mai funcționează în mod corespunzător, pot apărea afecțiuni cu risc major. Pentru tratarea acestora, se poate apela la proceduri chirurgicale specifice.

CONSULTAȚIE DE SPECIALITATE

Află mai multe detalii despre serviciile noastre.

Contactează-ne pentru a realiza o programare în cadrul unuia dintre cabinetele noastre.