GINGII SĂNĂTOASE PENTRU DINȚI PUTERNICI

Parodontologie

Parodontologia este o specializare din medicina dentară care tratează afecțiunile de la nivelul gingiilor. Mai exact, combate bolile cauzate de bacteriile din cavitatea bucală care afectează gingia și țesuturile de susținere ale dintelui.

Factorii care influențează apariția bolilor parodontale sunt: placa bacteriană și tartrul care sunt favorizate de problemele de igienă dentară, tutun sau carii netratate.

GINGII SĂNĂTOASE PENTRU DINȚI PUTERNICI

Parodontologie

Bolile parodontale se clasifică in:

1. Gingivita – este cauzată de placa bacteriană care irită gingiile. Primul semn al gingivitei este reprezentat de sângerarea gingiei la periaj, însoțită de o culoare modificată a gingiilor (roșie spre violet) și de o respirație urât mirositoare. În această fază, boala este încă reversibilă;

2. Parodontita – este provocată de acțiunea nefastă a plăcii dentare și a tartrului, care conține numeroși germeni, asupra țesuturilor de susținere ale dintelui. Se manifestă prin înroșirea gingiei, care sângerează la cel mai mic contact. Ulterior, în stadiile de parodontită avansată, se manifestă prin distrugerea osului, a ligamentului parodontal ce duce în final la mobilitate dentară și pierderea dinților.

Ce oferim?

Tratamente specializate de parodontologie

Există mai multe tipuri de tratamente ale afecțiunilor parodontale însă, cele mai utilizate sunt:

TRATAMENTUL BOLII PARODONTALE CU LASER

Tratamentul parodontal cu laser este o procedură minim invazivă și reprezintă o îmbunătățire față de chirurgia tradițională. Energia emisă de laser vaporizează bacteriile și țesuturile afectate de boală din șanțul gingival și pungile parodontale. Eficiența deosebită a tratamentului se manifestă în stadiile incipiente și moderate ale bolii, iar în formele avansate produce o îmbunătățire a sănătății parodontale.

TRTAMENTUL CU GREFE MUCOZALE

Rădăcinile dentare expuse sunt rezultatul retracției gingivale. Grefele sunt utilizate pentru a repara aceste defecte oprind avansarea retracției și distrugerea țesutului osos.

Grefele pot fi folosite pentru a acoperi rădăcinile dezgolite sau pentru a stimula dezvoltarea gingiei acolo unde aceasta lipsește ca urmare a retracției.

REGENERARE TISULARĂ GHIDATĂ

Regenerarea tisulară ghidată este o intervenție chirurgicală care are drept scop regenerarea osului alveolar. Pentru regenerarea gingivală parodontală şi blocarea proliferării ţesutului epitelial în interiorul defectelor osoase parodontale se folosesc bariere mecanice: membrane resorbabile de colagen și proteină derivată din matricea smalţului

DE CE SĂ APELEZI LA NOI

Avantaje

• Te bucuri de un zâmbet frumos și sănătosNu numai dinții tăi îți fac zâmbetul minunat, dar și gingiile joacă un rol la fel de important. Tratamentul afecțiunilor parodontale îți poate asigura un aspect sănătos și îți oferă încrederea de a zâmbi fără complexe.
  • Îți oferă o respirație proaspătăRespirația urât mirositoare (cunoscută și sub denumirea de halidoză) este un indicator cheie al bolii gingivale și este cauzată de acumularea particulelor alimentare. Tratamentul bolii parodontale poate atenua această problemă și te poate lăsa cu o respirație proaspătă și naturală.
  • Poți identifica alte probleme de sănătateCavitatea bucală poate spune stomatologului tău multe lucruri despre starea ta generală de sănătate. Iar programările periodice vor permite medicului dentist să facă examinări amănunțite ale gurii, ceea ce duce la prevenirea sau tratarea eventualelor probleme.